Läger
Sportlovsläger
2020-02-04 15:43
Nu går det anmäla sig till Barn och Ungdomskommitténs sportlovslägerdag i T1-hallen.
Observera att detta är ett breddläger och därmed riktar sig till de gymnaster som går i en, mixad, flick- eller pojkgrupp.

Flickor och pojkar 7-12 år
När: 17/2 10:00-16:00
Anmälan:
 Görs av respektive gymnast här
Sista anmälningsdag: fredagen den 14/2
Pris: 450 kr (600 kr för ej medlemmar i föreningen)
Under 6 timmar får gymnasterna träna utifrån sina egna förutsättningar på nya roliga gymnastik och parkourövningar i T1-hallen som är vår egna specialhall anpassad för gymnastik. Föreningen bjuder på lunch och frukt.

Flickor och pojkar 4-6 år

När: 17/2 16:30-18:00
Anmälan:
 Görs av respektive gymnast här
Sista anmälningsdag: fredagen den 14/2
Pris: 150 kr

Under 90 minuter får gymnasterna träna utifrån sina egna förutsättningar på nya roliga gymnastik och parkourövningar i T1-hallen som är vår egna specialhall anpassad för gymnastik

Skulle det vara så att ni är bortresta under sportlovet vill vi passa på att flagga för att det kommer fler läger framöver. 20/3 öppnar bokningen av platser till våra påsklovsläger som kommer arrangeras i T1-hallen 6-8/4. Som vanligt kommer det även hållas sommarläger vecka 25, 26, 27 och 32 i T1-hallen så skriv även in dessa veckor i kalendern så kommer mer info när det närmar sig anmälan till dessa.

Varmt välkomna med er anmälan!
Hälsningar Barn- och Ungdomskommittén genom kansliet