Läger
Sommarläger och Försommartermin 2022
2022-04-21 12:30

Sommarläger
Kan du inte få nog av gymnastik och är mellan 7-12 år? Vi vill i sådana fall tipsa om att du nu kan boka plats till föreningens sommarläger v. 24, 25, 31 och 32!

Bokar du din plats senast den 8/5 har du även möjlighet att beställa sommarens lägertröja!

Försommarträning
För de som tränar i en av föreningens träningsgrupper och vars termin nu snart tar slut vill vi också tipsa om att vi i år kommer testa köra en extra försommartermin på lördagar i T1-hallen v. 18-23 för olika åldersgrupper 6-18 år!

Träningarna under försommarterminen kommer vara inriktade på föreningens olika discipliner och var träning kommer ha ett tydligt fokus. Perfekt för dig som är sugen på att testa på både lite truppgymnastik, parkour, multigymnastik, etc. och som inte kan få nog av gymnastiken!

Boka plats
Se bokningslänken för att boka, hitta mer information samt se avgifter för sommarlägren och försommarträningen: https://sportadmin.se/book/?F={6513A26D-B423-4341-811C-9EC6F84DF901}/

Varmt välkommen med din anmälan!