T1-Hallen

Att vi tar hand om och vårdar vår hall är en förutsättning för föreningens verksamhet. Därför städar vi hallen varje vecka och det är då de grupper som tränar minst 1½ h per vecka i hallen som ansvarar för de städningarna.

Städningarna sker under ordinarie träningstid. Om många hjälper till blir arbetet enklare och går snabbare! 😊

Administrationsansvarig ledare ansvarar för att städningen utförs den vecka gruppen blivit tilldelad samt stämmer av närvaron i Sportadmin. Städningen är dock samtligas ansvar så alla ledare, gymnaster och föräldrar hjälps åt att hålla koll på och påminna om städdagarna.

Tack för att ni hjälper oss att ta hand om och bevara T1-hallen!

Ladda ner medlemsappen!
Samarbetspartners