Information tävlingsgrupper
Avgifter

Betalningsaviseringen kommer bestå av flera avgifter. Om du undrar vad avgifterna gäller kan du läsa mer nedan.

Medlemskap

Medlemskapet i föreningen är obligatoriskt för samtliga som tränar i föreningen. Medlemskapet betalas varje år på vårterminens faktura eller vid nystart i föreningen. Medlemskapet kostar 100 kr/kalenderår.

Tävlingslicens

Tävlingslicensen är en tävlingsförsäkring som är obligatorisk för den som tränar i föreningen och deltar vid tävlingar. Licensen betalas varje år på höstterminens faktura eller vid nystart i föreningen. Licensen kostar 180kr/licensår (1 oktober - 30 september). Skulle du behöva nyttja försäkringen hittas skadeanmälningsblankett här och vi önskar även få in en kopia till oss på kansliet.

Träningsavgift

Träningsavgiften betalas varje termin och påverkas av hur många timmar din grupp tränar enligt nedanstående tabell:

• 45 min – 60 min 950:-
  • 70-80 min 980:-
  • 90 min 1010:-
  • 2 h 1170:-
  • 3 h 1390:-
  • 4 h 1610:-
  • 5 h 1830:-
  • 6 h 2050:-
  • 7 h 2270:-
  • 8 h 2490:-
  • 9 h 2710:-
  • 10 h 2930:-
  • 11 h 3150:-
  • 12 h 3370:-

T1-hallsfonden

För varje grupp som en gymnast tränar i T1-hallen tillkommer en avgift på 200:-. Denna avgift går direkt till T1-hallsfonden som är underhållskontot för hallen. Avgiften betalas varje termin.

Sommarträning
Observera att vid sommarträning, alltså träning utanför ordinarie termin,  tillkommer en mindre betalningsavisering för antalet träningstillfällen gruppen haft under sommaren.

Administrationsavgift

Vi erbjuder digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr. Samtidigt får du som medlem tillgång till vår medlemsapp där du kan hitta all information om ditt barns träning.

Appen hämtas här:

Appstore (iOS): https://itunes.apple.com/se/app/sportadmin-medlemsapp/id1225556243
Google Play (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sportadmin.medlemsapp