Träningsgrupper

Börja träna hos oss VT 2024?

Från och med den 11/12 kommer nya medlemmar ha möjlighet att boka in sig i mån av plats i våra träningsgrupper till VT-24

Läs under medlemsinformation träningsgrupper för mer information om våra träningsgrupper.
Anmälningsförfarandet inför VT-24

Datum för bokning i träningsgrupper:

• 20/11: Nuvarande medlemmar i träningsgrupper har möjlighet att boka plats i samma träningsgrupp alternativt att byta grupp till nästa åldersnivå i samma träningslokal, till och med den 29/11.
  • 30/11: Nuvarande medlemmar i träningsgrupper har möjlighet att byta grupp till och med den 10/12.
  • 11/12: Bokningen öppnar för nya medlemmar. Du hittar information om träningsgrupper här.

Instruktioner för att boka i träningsgrupper:

Obs! Som ny medlem kommer du inte kunna boka förrän den 11/12 kl 08:00!

1. Gå in på bokningslänken: https://sportadmin.se/book/?F={6513A26D-B423-4341-811C-9EC6F84DF901}
  2. Logga in med mejladress
  3. Gå in i grupptyp (ex. barngymnastik)
  4. Välj grupp
  5. Följ instruktionerna för att boka

Krånglar det? Skicka ett mejl till kansliet@nikegymnasterna.com.
Gruppen är fullbokad, går det att köa?

Vi har dessvärre inget kösystem.

Däremot går det bra att bevaka släpp av lediga platser i fullbokade grupper. När du bevakar en grupp kommer du få ett automatiserat mejl om det blir en plats ledig i gruppen, det är då först till kvarn som gäller på den platsen.

För att bevaka en grupp gör du i princip samma sak som du gör när du bokar in dig i en grupp via bokningslänken. När du letat upp rätt grupp och möts av att den är fullbokad skrollar du bara ner tills du hittar en orange knapp som det står bevaka på och följer därefter anvisningarna. Bevakningen gäller endast aktuell grupp och försvinner när terminen passerat.
Ångerrätt
  • Till och med sista dagen innan terminsstart återbetalas hela beloppet vid meddelande om ångrad plats via mejl innan terminen drar igång.
  • Till och med gymnastens första träningstillfälle (oberoende när på terminen detta sker) återbetalas hela beloppet utom 200:- om gymnast eller målsman meddelat detta via mejl direkt efter första träningstillfället. Har gymnastens faktura ännu inte hunnit betalas justeras istället beloppet till 200:- plus administrativ avgift på 19:-.
  • Från och med gymnastens andra träningstillfälle återbetalas inget om inte särskilda omständigheter föreligger. Beslut tas då i det enskilda fallet. Vid avhopp på grund av skada eller sjukdom skall läkarintyg uppvisas för att återbetalning ska ske.