Ungdomsgymnastik
UNGDOMSGYMNASTIK 12-17 år

Med en blandning av redskapsträning, trampett, styrka och mycket glädje tränar killar och tjejer tillsammans.

Ungdomsgrupperna är för de gymnaster som inte önskar rikta in sig mot en viss disciplin utan som hellre tränar så allsidigt som möjligt i en grupp som blandar gymnastikens discipliner och inte satsar på tävling.

Vi har två rena träningsgrupper för ungdomsgymnaster, U1 och U2. U1 är mer för nybörjare och de som har tränat lite kortare tid medan U2 är en fortsättningsgrupp med vissa gruppkrav. U1 kan alltid bokas via bokningslänken medan U2 alltid bokas via kansliet. Klika på gruppernas flikar för mer specifik information om var grupp.

Har du sen ytterligare frågor om vår verksamhet är du varmt välkommen att kontakta kansliet via kansliet@nikegymnasterna.com

Nyheter från föreningen
GF Nikegymnasterna, 10/04 19:30